ullared och fika

så nu är jag hemma efter ännu en lång men inte närmelsevis så intensiv som igår.

igår började dagen 04.30 gjorde mig iordning och drog i mig en snabb-frukost... vid halv 6 hämtade jag mikaela och anja för att sedan plocka upp Therese på vägen till ljungskile.
Och vår resa mot ullared var igång.
vi lyckade och ta oss genom göteborg hyffsat snabbt  och var nere i Gekås 10 minuter före öppnandet kl 8. nöjda och belåtna intog vi startposition för att köra ett äkta kärringarally.


*väntar på att det ska öppna, fem minuter kvar

det var väldigt lite folk men det var skönt, vid nio tio tiden började fler och fler strömma till, och ullared fylldes snabbt av massa tanter utan kundvagnskörkort.
vid 10 tiden var det dags för en kort paus innan vi tog tag i resten.

vi åt och kollade även i lite andra affärer innan avfärd hemmåt vid två. på vägen hem var alla trött men glada (tror jag iaf).
och vi landade i U-A vid 4 tiden, då hann jag precis slänga hem anja mikaela samt mina fyra påsar innan det var dags att lämna tillbaka bilen och gå på lgh-visnig.
hann även med att träna igår, skönt!

idag var jag så fruktnsvärt trött som man nånsin kan bli. var tvungen att vara i skolan tidigt, vi hade examinations seminarium om en gruppuppgift samt vår VFU.
det var nte lika krångligt som det låter när man väl fattade vad det innebar.

efter skolan åkte jag med mamma och mormor ut till lisa och martin, vi fikade och busade med linus,myyys.
nu ikväll blev vi kvar och käkade och kolla på film, härligt!

Linus var jättemysig och ville leka med mig hela tiden, han hade nästan inte ens tid med hans favorit morfar när han kom och hälsa på.

nu är det dags att sova, natti!

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!