godnatt!

nu har jag pluggat färdigt för ikväll, är inte färdig med arbetet än men måste få lite hjälp av min studiegrupp först...

ikväll har varit myys på schemat, vi har kollat på ännu en film och käkat bakpotatis... det är ju inte alltför ofta som vi tar oss tid att se på film.
vi kikade på vänner för alltid med adam sandler, den var grymt bra!!
handlar om en kille vars collegekompis förlorade sin familj i terrorattacken 11 september, men han har på nåt sätt lyckats förtränga detta. en dag ser killen den här kompisen och de börjar prata och umgås igen....
låter töntig kanske men är grymt bra, jag visste inte att Adam Sandler kunde vara allvarlig men det kan han på ett roligt sätt.
ibland kommer repliker som gör så man skrattar högt,samtidigt som man funderar på vad som händer här näst i filmen. den var med andra ord en riktigt bra film.


nu ska jag gå och bädda sängen och tända ljusen på våran fina tavelhylla i sovrummet och krypa ner och njuta av en relativt tidig kväll (om man tittar på den nya tiden )

natti natti PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!