hej Hopp!

idag har jag verkligen inte tid att sitta här egentligen. robin ska ju ha kalas idag och dom kommer  om en timma ca..

i fredags var vi på kalas hos lisa och linus, det var riktigt kul att träffa alla igen. Både Ebba och Smilla var det längesen jag träffade så det var kul.
barnen lekte och stojade på Linus rum medans "vi vuxna" (om jag nu räknar mig som vuxen vet jag inte men) satt och pratade och hade det trevligt.
efter både mat och tårta började barnen bli trötta så till slut kom smilla ner och satt och myste med en pipppibok i mitt knä och åprecis innan dom skulle åka somnade hon i mitt knä,lillskrutten!
Ebba passade även hon på att få uppmärksamhet av moster, satt en stund i mitt knä iaf. myys!
eventuellt om vi vågar ska hon få sova här snart, gäller bara att både hon och vi sover bra =) sist gång vaknade hon vid 5 på morran....

igår passade vi Linus hela dagen eftersom föräldrarna tog en heldag på Ikea.vi tog oss en sväng ner till stan, Linus frågade konstant efter Torp och leksaksaffären.
nere på stan gjorde vi lite ärenden och självklart fick Linus som han ville, en sväng i leksaksaffären. Passade även på att kika på alla fåglarna i hasselbacken.
När vi skulle gå hem kom en tant fram och började prata med linus och även med mig, fast det hon egentligen ville tror jag var att få lite sällskap, hon var i vilket fall som helst väldigt skum.


idag har vi haft lite kalas för robin, hela hans familj var här och fikade.

nu äntligen kan jag snart få göra vad jag vill, bara fotbollen tar slut så ska jag få lite mat i magen oxå :)

bjussar på ännu en rolig film från you tube. jag har nog aldrig riktigt fattat hur kul det kan vara, bara man vedt vad man klickar in sig på finns mkt skit där oxå men.



Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!