lördagsstädning och ullared-fynd

idag är en riktig slappar dag, har för första gången på många helger inget direkt inplanerat, bara tar det som det kommer.
Och idag kom det upp städnig och pajbak.
tänkte fräscha upp ordentligt här hemmaoch röja lite i garderoberna, samt även göra slut på äpplena jag fick/tog hemma hos mamma häromdagen.
smaskens med äpplepaj och naniljvisp =)

försökte vara lite kreativ, gjorde ett hjärta i äpple.

gah orkar verkligen inte städa.... gör allt för att slippa, vill bara ligga i soffan kolla på film och äta nåt gott!

*best whishes*

robin är ute hos sin mamma och ska byta olja på bilen, sen ikväll blir det kanske en sväng på en inflyttnignsfest om vi orkar.

Igår fick jag göra det jag längtat efter sen i våras, hälsa på Lisa och Martin utan att behöva greja med något, bara umgås med varann.
det var jätteskönt och lugnt!!
Det känns som det var längesen som vi satt ner i lugn och ro och prata utan att det var något projekt på G.
vi käkade pizza och hade myspys,kollade på Irene huss : guldkalven.
ingen jättebra film enligt mina åsikter alltför förutsägbar men ändå värd att se, fast jag börjar tröttna på svenska kriminalare à la Beck. finns outtömlig sjö av dessa.

  min kappa från ullared, den är faktiskt röd.
  tyckte flaskan var så söt så kunde  inte låta bli, kostade bara 40 spänn.

billig och bra skjortklänning

åter till städning.. Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!