praktik

har varit så tröött de senaste två dagarna, börjde min VFU (praktik)  igår.
allt var väldigt annorlunda mot de som jag är van med, men på ett positivt sätt.

igår började jag inte förren halv tio så hade gott om tid på morgonen, när jag i godan ro stog och försökte få på mig mina brallor när plötsligt leden i tummen small till. Först kändes deeet inte alls men sen insåg jag att det gjorde väldigt ont.
kan numera inte skriva eller bära saker med höger hand. så när vi var på torp idag köpte jag ett bandage.
nu är handen fjock och stel av bandage, läskigt men bättre.

nej nu somnar jag i soffan så nu blir det sängen, Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!