sovmorgon

börjar inte förren 12 idag så ska strax slänga i  mig lite käk och dra på mig promenixskorna och gå till praktiken, m en passar på o slappa lite först, egentligen ska jag planera lite och greja med skolarbeten men orkar inte.
har stängningen idag. jag tycker faktiskt att stängningen kan vara lite mysig ibland färre barn och man kan passa på o göra saker man annars inte kan.

min stackars lilla tumme är fortfarande öm och svullen men håller nog  på att bli bättre, känns  jättetöntigt med bandage men då håller den dig iaf på plats  och inte gör ont...
nu ska jag käka  mat och sen gå till praktiken....

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!