polis potatisgris

jag..... försöker...... verkligen....... hålla..... mig..... härifrån.... men... det går inte....

ska ju egentligen plugga och bli smart lärare men jag vill inte, varken inspirationen eller fantasi vill infinna sig idag så jag pausar lite här på bloggen.
tänkte jag skulle visa världens sötaste bilder från igår... jag och linus busar på hans rum.
Linus fick poliströjan av mig igår och han skulle prompt ha på sig den med en gång, fast det egentligen var en pyamas. jag köpte den på ullared Billigt billigt... hihi

  


innan vi åkte till lisa passade jag på att testa den nya locktången oxå,blev rätt nöjd men man måste nog göra mer noggrant och inte ha bråttom så blir det nog hur snyggt som helst!!

nu åter till skolböcker...
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!