lägenhet

idag har vi varit och kikat på en lägenhet, en trea, på sommarhemmet men den var väll inte alltför intresant.
kändes lite väl liten i både toalett och vardgsrum.
annars var den fin. jag tror vi ska lite is i magen och vänta lite till. snrt sjunker priserna.
just nu är jag så trött på tureborg ,hyresrätt och våran lilla tvåa.

längtar efter hus, större lgh ller vad som helst annat utom just det vi har =)

egentligen ska jag plugga men orkar inte man blir så lat när man "jobbar" igen... längtar tillbaka  till mitt gamla jobb och alla goa arb.kompisar. Längtar till om 3år då är man färdig  :D

nu natti natti. peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!