vad killar gör...

läste en artikel i veckorevyn här om dagen, den handlade om vad killar gör när vi inte är hemma. Skrattade åt den och slängde tidningen åt sidan.
Idag när jag kom hem från träningen så kommer R och möter mig i dörren, i shorts och en wii-kontroll i handen. Han såg väldigt skyldig ut men han säger att han bara inte visste vad klockan var, ska man tro på det??

i vilket fall som helst så har jag som sagt tränat idag och jobbat, och varit i skolan. Och haft redovsning. Hunnit med mycket!
imorn blir det skolan igen men lång dag. och på onsdag ska jag träffa en gammal kompis som precis fått barn kul!

vill ha sol nu!

tävling!

nu ska jag nog hoppa i duschen och gå och lägga mig tidigt idag!
Peacde Out

Kommentarer
Postat av: Lisa

RE: tack sötis :D

2008-11-11 @ 21:18:37
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!