helkväll på götets gator!

varit en låång helg och mycket har hunnit att hända. i fredags jobbade jag i klass på förmiddagen, gick rätt åt  H****e.
hade planerat att göra så mkt saker, men barnen var röriga och det slutade med kaos, jaja, blir bättre nästa gång förhopningsvis.
vi ett åkte jag mikaela och anja bussen ner till göteborg för att träffa therese, trött och med aningen ont i magen så släpade jag mig runt femman och ut till spårvagnen för att åka dit vi skulle sova, nämligen hos thereses pojkvän.
väl där gjorde vi oss iordning och hade det allmänt kul!
bestämde oss för att gå till bamboo och käka, på spårvagnen dit passade vi på att leka fotomodeller!
   

fortsatte att leka fotomodeller resten av kvällen men eftersom jag inte hade med mig min kamera så kommer fler bilder allteftersom.
desutom så inleddes ett stort ssamarbete som ni kommer få höra mer om i framtiden! =) men än så länge är det en hemlighet...

efter bamboo åkte vi hem till T igen för att fortsätta med vår "total makeover! vid 01.nånting bestämde vi oss för att åka in till stan igen och kolla läget och eventuellt gå på nån krog. vi gick för att leta efter en krog som dom andra ville gå till. på väg dit gick vi förbi Gretas och vi fyra uddevallatjejjer blev helt hänförda av alla dessa färgstarka människor som ragglade ut därifrån. tog en stund innan vi fattade att vi stod och stirrade.  vi gick vidare uppspelta och glada, hittade klubben vi ville till. ångrade oss nästan med en gång, då vi insåg att detta kryllade av "stureplans-look a likes" (s.k. brats) överallt!! kollade läget och drog till Donken istället!
åkte hem vid halv tre och somnade vid fyra.

dagen efter var tung och svår. sov hela vägen hem på bussen. hade inte tänkt mig någon shopping alls men fyndade en skön kjol för 50kr.

väl hemma igen kändes det, med risk för att låta gammal, som att vi hade varit bort en vecka minst!

på måndag offentliggör jag hemligheten!


Kommentarer
Postat av: A

FÖR JÄVLA SNYGGA ;)

2008-11-23 @ 17:25:01
Postat av: mickis

med risk för att låta ännu äldre... det kändes som en månad! haha men en bra =) håller med Anjas inlägg!

2008-11-23 @ 21:32:18
URL: http://www.nogg.se/siwer
Postat av: Malin

Var är hemlisen????

2008-11-24 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!