toppenhelg!

sitter just nu och kikar på tv, Hål i väggen måste vara ett bland japanerna roligaste påhitt. så himla simpelt program, men ack så roligt!

Igår så var vi i Götet och köpte brillor, jag har näligen upptäckt att jag börjar bli gammal och inte ser lika bra längre.
efter att vi hade fixat det åkte vi till backa och kikade lite i olika affärer, shoppade mig en ny maskara och en foundation.
än så länge är jag ganska imponerad över den nya foundationen, den täcker samtidigt som man känner sig relativt osminkad.










efter en stund tröttnade vi och åkte vidare, Robin kom på att det fanns ett nytt Shoppingcenter i västra Frölunda, 421, så vi åkte dit. inte jätteimponerad över det men kul att se något nytt!
och när vi hade tröttnat pådet och blivit hungriga så åkte v i hemåt, stannade till på en jättemysig restaurang.
Jag åt jättegod entrecot,potatisgratäng och grogonzolasås. MUMS!!

stannade även til en snabbsväng på IKEA och köpte lite smågrejer, bland annat  Äpple/kanel-ljus, som luktar Jul!
hade en underbart mysig dag i göteborg med min älskling.

idag har vi varit hemma hos robins mamma och käkat "farsdag"middag med hela familjen, kikade lite på fotbollen också.
vi var en sväng på blomsterlandet innan vi åkte för att köpa nått att lägga på graven (R:s pappas) då hittade vi en jättesöt förbandslåda som vi köpte. (jag hittade en sån som jag ville ha i sthlm men köpte den aldrig, för vi skulle precis åka, efter det har jag letat efter en sån)


på vägen hem åkte vi som sagt förbi graven och tände ljus och la på en krans.

min outfit idag: 

klänning och linne under :Gina tricot

Peacdde Out

Kommentarer
Postat av: fia&emelie

jag jobbar som bartender så det är ju nästan som att festa =)

2008-11-10 @ 14:55:45
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!