onsdag 5/11-08

idag är det onsdag, första halvan av veckan har gått. det inebär att det nu endast är två dagar kvar till helg!

idag kommer min studiegrupp hit för vi ska greja lite med vårt nya grupparbete, sen efter det ska jag hämta linus på dagis.
imorn blir det heldag i skolan och sen lite träning, gött!
och på Fredag blir det kortdag med studiegrupp och sen är det Helg!! härligt.

nu har jag beställt en liten minidator som borde komma nästa vecka *längtar*
perfekt att ha med sig i väskan till skolan och slippa bära runt på dubbla väskor.



nu ska jag göra mig iordning för att ta tag i dagen!
peacde out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm du e inte lite bortskämd du ;-)

Vad skall du med en mini-dator till? Har du hört talas om gamla hederliga pennor och papper som vi andra fattiga studenter använder =) ja ja, jag är i alla fall färdig lärare snart och då behöver man inte en massa små-prylar för att kunna plugga längre. Bara ett jobb!

Avundsjuk? Nä, inte jag inte.....................

2008-11-05 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!