kluvna hårtoppar...

har varit i skolan idag med. det var en tråkikg föreläsning, känns som att man lyssnar och lyssnar men inte kommer ihåg hälften..
sitter just nu och skriver på ett litet arbete tills på torsdag, ska skriva två diskussionsfrågor och reflektera kring dessa. hadce inte varit fel med långt jullov nu, men får vara glad för att man är ledig på julafton iaf :P

igår tog vi oss en kort sväng förbi Odenhuset i Trollhättan, jag hittade sktisnygga stövlar i svart (ridstövlar som R sa) dom var på Rea, vilken tur jag har ! =)
dessutom så har jag ju nästan gift mig rikt också, så pengar är ju inget problem. hehe nej skämt åsio, men dom var inte farligt dyra.
Jag har lovat mig själv att leva som en riktigt fattig student nästa månad istället.

på fredag ska vi ju dessutom ut med studigruppen i götet så får Piffa till mig lite.
imorgon blir det klippning och fixa till  mitt trasselsudd till svintohår, har gått 4 månader sen jag klippte mig! Kluvna toppar? Jag???  nejdå... (hmm, IRONI)



den här låten går om och om igen hemma hos oss just nu.



Peac Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!