tråkigt

okej jag erkänner, jag har alldeles för liteatt göra idag. orkar inte riktigt plugga, första lediga vardag på länge.
har passat på att bara slöa i soffan och surfa runt på internet
hittade söt bil på mig hos mickis.
har på mig min nya scarf, turkos =)

dessutom upptäck en sak som stör mig.. varför kommenterar alla bloggare i sin egen blogg?
är det för att få upp statistiken eller för att dom är för lata för att klicka in sig på någon annasn blogg och bara skriva ett kort svar?
T.ex. om man klickar in sig på en blogg som inte är så "stor", undrar något olch väntar på svar. hur lätt är det då att hitta tillbaka till den bloggen som man hamnade på av en slump.

jaja. dagens åsikt var det. nu ska jag fundera på vad jag ska fördriva ytterligare tid med kasnke gör mig iordning för att m,öta dagen så jag slipper se ut som ett spöke....

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Jennifer Wikman

raise your vocie!!

2008-11-14 @ 12:22:17
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!