"tjejjträning VRS grabbfotboll"

jahopp, skulle varit och tränat men Therese belv sjuk så det gick inte.
tänkt lite på en sak martin sa igår. Tjejjer kan inte träna utan någon som följer med, han jämförde det med killsport som tex. hockey.
om en i laget är sjuk då kan inte hans bästa kompisar heller komma på träningen till slut så kan ingen i laget träna på grund av detta. så funkar det ju såklart inte i "killsporter" men om man ska träna på friskis som är en tjejjgrej så måste vi tjejjer träna två och två eller fler.
idag så blev T sjuk och automatiskt hoppar jag över att gå dit!
såklart jag hoppar över. varför??
jo för att det är så himla mycket tråkigare att träna om man inte har någon att snacka skit med när man värmer upp eller när man stretchar. dessutom så är det pinsamt att gå dit ensam, folka kan ju tro att jag inte har några vänner.
så gå på tantgympa ensam? nej tack!


nej men seriöst vi skulle faktiskt träna ki-box och ska jag då stå och slå på mig själv??

nu ska jag köra lite boxning på Wii istället, där spelar det ingen roll om man har vänner eller ej!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!