tantgymp

tillbaka framför datorn igen då.
Nyduschad och mysig, eller helt enkelt bara mindre svettig =)

jag följde som sagt med mamma på Tantgympa (med andra ord friskis) vi skulle gå på ett relativt kul pass, trodde vi!
när vi kom dit visde det sig att det var en Gästinstruktör.
jaha, kan väl inte bli så farligt?!
jooo, det kunde det. Töntmusik och sliskig gubbe, behöver jag säga mer?
ledaren såg ut som en blandning mellan Gollum och knut agnred (stavning?) i galenskaparna, med andra ord helt Galen! han var kort som Gollum och hårlös som knut...

dessutom så var musiken så tråkig att man somnade. måste vara lite fart i det ananrs tröttnar man på träningen!
så nu har jag beklagat mig lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!