utmanad

fick utmaningen av syrran och eftersom hon ät aldelles ny här i bloggvärlden får man offra sig då :P

3 namn jag går under: kristin, tistin och älskling

3 saker som skrämmer mig: spindlar, döden och ovisshet

3 saker jag har på mig: mjukisbyxor linne och smycken

3 sanningar om mig: väntar otåligt på besked från skolan, vill bo i hus och längtar just nu väldigt mycket tillbaka till turkiet.

3 saker jag verkligen vill ha: en stor garderob fylld med kläder, färdig utbildning och mat ( just nu)

3 kreativa pysslare som jag skickar vidare till: får nog fundera på det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!