turkiet, bilder och minnnen!

nu kommer ettt långt inlägg med bilder från vår underbara turkiet-resa maj 2008.
om nu kameran vill vara med och datan samarbetar, och det vill den!

så here we go:


på landvetter, där är våra väskor en röd och en blå.


bussen från flyget i antalya, han ville helst bara sälja cola, bira eller fanta.


första riktiga turkiska ölen!


utsikt från vårt hotellrum, underbart härligt.


min snygginng första dagen, när vi ska käka lunch. i sina nyinköpta rayban


fästningen på berget inne i alanya.


min älskling


stranden, varje dag.


min favoritdrink: wet lips! (i bakrunden kan man se sveriges träningsmatch inför EM mot vem minns jag inte)


våran näst närmaste granne, varje morgon och eftermiddag hörde man böneutroparen eller skivan som det egentligen var som gick.


vårt hotell! på andra sidan vägen ligger stranden, bara ett stenkast från hotellet =)


sista kvällen på en resturang där servitören hittade på ett litet bus med robins drink(pinne) se bilden nedan


hahaha( ser ni vad det är?)


bakom mina solglasögon.... mina underbart snygga nyinköpta gucci på hotellrummet.


så det var allt jag hade att bjuda på. resan var kort sagt helt underbar och jag njöt av varje sekund, från det att vi väl satt oss på planet och resfebern släppte var det helt underbart!!


22/5- 29/5-08




Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina bilder, nädå jag e inte avundsjuk alls =)

2008-06-23 @ 09:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!