glad midsommar!

midsmmareafton var rätt mysigt med grill,sill och diverse tillbehör.
trevligt sällskap och som vanligt kallt väder.

känner mig ganska seg idag även om det var rätt lugnt igår trots allt, sitter hemma och spelar wii med älskling och hans ena lillebror och den andra ska nog med snart komma hit tror jag...

nu har jag bara två dagar kvar i friheten, på tisdag börjar jag i hemtjänsten och sen är det nio veckor jag ska jobba där men förhoppningsvis blir det lite roliga helger så tiden går fort.


nej nu ska jag ägna mig åt pojkarna och spela lite...
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!