skolavslutning med jordgubbar och glass

idag var det skolavslutning på jobbet och min sista dag, det var både med glädje och sorg jag gick från jobbet idag.
först den stora uppvisningen och avslutningen i gympasalen gå in på norgårdens hemsida och kolla. peters perellikostym var något spektakulärt att se må jag säga.
efter sång, tårta och korv så var det avslutning i klassrummet med diplomutdelning och vissa barn var rikitg svåra att komma på en bra motivering till...

alla var jätteduktiga och fina idag. sen efter avsllutning med klassen var det tårta med alla lärare och jag fick paket eftersom jag slutade idag, ooch alla kramades och var allmänt mysiga. kommer verkligen sakna de t med norgården, att alla är på gott humör och muntrar upp varandra!

och stängningen idag gick lätt med bara två barn och massa gott att erbjuda dem så skötte dom sig fint själva...

nej nu ska jag spela mario party på wii och imorn blir det barnpassninng hoss syster yster i lysekil, känns som jag bara vart barnvakt hela veckan men hehe.. linius har ju brutit nyckelbenet så jag har passat honom två dagar för han inte kunde vara på dagis, stackars min skrutt!

peace out och natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!