godnatt

ensam på lördagkväll, hur tragiskt är inte det?!
har precis kommit hem från jobbet, slutade 22 och börjar 7 imorn igen... slitsamma helger...
sambon är hemma hos sin mamma och dricker öl med lillebror, funderade på att åka ut men orkade inte och han sover där så det blir till att sova ensam inatt, för första gången på jag vet inte när....

min och mammas shoppingtur var verkligen upppiggande igår, köpte två bh:ar, ett par söta trosor, handdukar och ett par mjukisbyxor, tittade även på skor men mina fötter är konstiga, dessutom så köpte jag ju två par pumaskor i turkiet. och min skogarderob är verkligen full, även om jag har rensat och ställt iordning den idag.

nej nu ska jag gå och sova och kolla färdigt på crocodile dundee ( som  man för övrigt sett flera ggr förr, men jag diggar hans sätt att ringa på hehe)

natti natti peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!