tråk...

usch fy och blää....
är så trött idag ligger fortfarande kvar i sängen, börjar inte förren 15.30 idag, så kan gott unna  mig en sovmorron.
mitt knä har dessutom ballat ur, fixar inte att jobba med gamlingar och gå och stå så mkt på en dag, kanske får bli en tur till stan och apoteket innan jobbet.

var en sväng hos Lisa och linus igår, sambon var på fotboll i Ljunskile så jag passsade på att umgås. vi kollade på tv åt godis och diskuterade diverse världsproblem.

nu är klockan mkt och jag måste greja iordning lite innan jobbet, ska ju hämta våran nya tvättmaskin idag antagligen...
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!