sommar och sol!

ojoj vad tiden går fort när man har roligt, det här har varit den skönaste veckan på länge, från att ha varit stressad arg och lättstött till att bli utvilad och trevlig igen.
ett stort plus är ju att sommaren har kommit och det med tropisk hetta och varmt vatten, solat och badat varje dag sen i onsdags.
sluteade klockan ett i onsdags så då begav jag mig till skeppsviken för att ta vara på alla soltimmar som finns. på kvällen gick vi ner på fjorden en sväng, träffade lite vänner och bekanta, sen blev vi hungriga så vi gick och åt på thai, mums!

på torsdagen åkte vi ut till lysekil och badade hela tjocka släkten, neej men bägge mina två systrar och deras sambos med barn var och badade. mysigt och kul, sen på kvällen hade jag lovat Ebba att hon skulle få sova hos mig så det blev det,när det väl bestämdes efter lite obeslutsamhet så blev Ebba jätteglad och gjorde ett glädjetjut =)

på fredag vaknade vi klockan 5 hemma hos oss, lite väl tidigt men hur får man en pigg 4åring att somna om som dessutom måste kissa?
sen "mornade" vi oss lite på soffan, dvs sov.

på kvällen blev det fjorden igen, det var rätt tråkigt i början men sen började fler och fler kända ansikten droppa in. när sedan tre svenska favoriter började att spela blev det en sån underbar st'ämmning som det det bara kan bli en varm högsommarkväll i sverige med bra musik.

gick för att möta upp therese, johanna och milla. När jag träffade dom så har camilla tappat sin telefon och samtidigt som vi letar efter den så går plötsligt johannas halsband sönder och tusen triljoner pärlor regnar ner över kullerstenen. När vi ligger på knä och plockar pärlor för glatta livet, så kommer en polisbil glidandes. Jag hinner knappt tänka "hoppas dm inte ser oss", innan en jättestrålkastare tänds och dom kliver ur för att se vad det är för onyktra ungdomar som ligger på marken.
Till min förvåning så hjälper dom oss att både plocka pärlor och leta efter Millas telefon, som av någon konstig anledning inte var borta utan bara råkade ligga i hennes ficka. undrar varför hon inte hörde att det ringde???
även lördagen tillbringades på fjordområdet men blev  betydligt lugnare utan några fler missöden....



nu ska jag börja göra mig iordning ska ut och sola och bada idag med =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur var det med det där nattliga samtalet till storasyster då? =) He he!!!!

2008-07-29 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!