jobbat idag, ...

jobbat idag, men imorn är jag ledig skönt!
bara 4 dagar  kvar sen får jag goare schema, färre och kortare dagar =)

har vart och hämtat Min data idag så nu bloggar jag från mkin egna data, det ser helt nördigt ut här hemma på vardagsrumsbordet två likadana datorer, utseeendemässigt iallafall. min är lite enklare fast har mer plats på hårddisken och batteriet håller förhoppningsvis lite längre...
så har jag även köpt en skitsnygg dataväska, en Golla, en vit med blommor på!

imorn är jag ledig och jag och älsklingen ska hitta på något bara vi två, typ vår enda gemensamma helt lediga dag...
får se vad vi kommer på...

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!