=)

har haft underbart sköna dagar på stranden, menä'ven det har ju sitt slut så igår var det back to buisness som gällde.
var iof rätt skönt på ett sätt men hade ändå gjärna varit ledig ett tag till.
fick många kommentarer om hur brun jag är och för en gångs skull känner jag mig riktigt sommarfräsch.

imåndags åkte jag lisa, martin och linus ut med båten en sväng och solade och badade. jag och martin lekte med hans undervattensmoped som han vannn på lisseberg.. det ärså livet ska vara när det är som bäst.

i tisdags var jag med tjejerna på Rödön och badat, det va jättemysigt.
förutom att jag fick ett getingstick i ryggen, dom äär så äckliga nu, slöa och närgågna,men som tur är så är jag inte allergisk.

nu ska jag gå och lägga mig ska upp och jobba imorn kl 7 men sen är jag öledig i helgen och då är det strömstad som gäller och kusseträff.

så natti natti och peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!