den senaste veckan....

sen senaste uppdateringen har det itne hänt särskilt mycket, i söndags så var vi hos min syster på "på andra sidan bäcken"  och röjde runt med barnen, så underbara!
fast ebba ville int eleka med moster hon ville hellre bygga tågbana med robin..
så jag fick vackert finna mig i att "bara" leka med smilla, fast det var lite skönt det med.
sedan kom moster (jag) pöå en rolig lek, köra race med bobbycar. ebba körde själv och jag puttade på smilla. men sen ville Ebba att jag skulle putta henne också. då blev det verkligen race och ebba kiknade av skratt när jag körde så jag sladdade i strumplästen. måste ha sett roligt ut för det hela slutade med att jag och syrran körde runt med barnen på varsin  bobbycar och puttade för allt vi var värda.
det var kul men svettigt värre...

image37

i måndags så jobbade jag, det var mycket att göra, två stycken som blev sjuk och med 42 barn på tre personal så blir det automatiskt mycket. men vi överlevde och det gjorde även barnen.
I tisdags började skolan för barnen, så då fick man lite mer att göra igen, men det är skönt nu när man börjat komma in i lite rutiner, och har jobb varje dag.

var innne på en kul sida förut (www.wildbabies.se ) där jag hittde en verklig deluxenapp som mina prinsessor och prins egentligen borde få men den kostade 300 spänn. men helt enkelt underbar är den !!!!
en äkta GULDNAPP!!





peace out!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till i tävlingen om en ny bloggdesign :-)
Kram

2008-01-22 @ 21:14:02
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Mia

Ny design ligger nu uppe,kika in och kolla om det är nåt för dig!
Kram

2008-01-25 @ 22:18:30
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!