året i listform

Årets

  • Årets Låt: hmm svårt att bestämma en låt, men lutar åt metallica- one
  • Årets program: heroes
  • Årets Bok: måste ju vara harry potters sista bok eller marian keyes är det någon där?
  • Årets Film: någon söt disneyfilm tror jag
  • Årets Dricka: pepsi max
  • Årets Plagg: mysig klänning och thights (löv dem)
  • Årets Byxor: mina dieseljeans
  • Årets Sneakers: hmm mina sletna puma typ
  • Årets Klocka: har precis lärt mig använda klocka så....
  • Årets Doft: ralph laureen hot
  • Årets Smink: måste vara mascara...
  • Årets Blogg: designadinblogg, och bebisbloggar =)
  • Årets Hiss: att året blev så bra trots allt
  • Årets Resa: fjällen och en minitripp till danmark.
  • Årets Nyårslöften: har inget nyårslöfte men det borde väl vara att bli nyttigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!