fotbad och Körslaget

sitter och bubblar i mitt fotbad, det var rätt skönt faktiskt, och kikar på Körslaget. Där lilla Uddevalla ju bidrar med sin "idol-kändis" Erik Segersstedt... ja vad säger man...
på reklamen där de visar  lagen så heter eriks lag Team Uddevalla,  härmat någon månne?? :P

bubbles bubbles, my bubbles...

jag har kört Wii Fit, i hela 45 minuter idag, känns faktiskt i benen...man blir allt svettig, min favorit är steppen, när man ska gå upp och ner i olika kombinationer...
det behövdes efter igår, tårta och annat gott... var på kalas som sagt. blev helt OK, dansade bugg med födelsedags"barnet". haha, måste varit en syn, min skjortklänning var så kort så man såg säkert the as. men WTF.
 
min outfit igår... och lockigt hår...

spelade en omgång Monopol med Richard oxå, fick lite revansch sen i Tisdags, inte jag men R, jag förlorade nämligen Big Time.
när vi skulle åka hem två timmar efter att jag nämnt det första gången, var det ingen mer än jag som var nykter, vilket blev rätt roligt för mig =)
idag var vi på årets kortaste beskö på Torp, tog ca en kvart, handlade bara lite mat och sånt.

Peace Out!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är nog dax för ett besök i storstan för att pröva lite fitness spel =)

Kram från storasyster!

2008-12-27 @ 09:01:21
Postat av: mickis

Mysigt med bubbelbad... Fin signatur i slutet av inlägget... "härmat någon månne"? haha ha det bäst!

2008-12-27 @ 20:54:15
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!