Nyårsfest!

ojoj, jag har haft fullt upp det senaste.
Igårvar vi ute hos lisa och martin för de skulle storstäda innan Nyårsfesten, så då frågade de om jag kunde underhålla Linus eftersom han inte är en stor älskare av städning....
så jag lekte hela dagen med linus igår, och han var inte trött på mig på kvällen, hör och häpna!
oftast när han blir trött, så kan han säga sånt som "jag vill inte du ska vara här" eller " du får inte bara mamma/pappa"
men inget sånt igår så uppenbarligen har jag lyckats med mitt uppdrag. Mission complete!

När lisa och martin städat färdigt påbörjades nästa uppdrag: festpill.
ställde iordning borden, dukade, bordsplacering, uppdragskort och det jobbigaste av allt. Servettringarna!
alla funderade vi på hur vi skulle pyssla ihop det, men tänk er, den som kom på bästa idén var Robin!
Det är med andakt som man använder servetten!

under tiden spelades det även Bingo, precis när bingon var slut så säger Martin, jag har fått bingo!
whoho, hundra spänn eller nåt iaf.... nej han hade tydligen vunnit på en rad där man fick en resa till gran canaria!
weii.... eller??? stämde inte riktigt med sifrorna så innan vi hade fått ordning på det var det nervöst!
Tyvärr visade det sig att det blivit en miss på en siffra! Attans, annars hade vi snart suttit på ett plan till värmen, för han hade dubbellott...

nu ska jag göra mig iordning, för att fira de sista timmarna av detta året!!!
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anja

Gott år vännen:D

2008-12-31 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!