kärleksförklaring på nytt sätt

idag känns livet lite lättare!
känner fortfarande att det där med prioriteringar är svårt men som sagt måste skolan komma först även om det är lite klurigt ibland, när man allrahelst bara vill leva livet och glömma alla Måsten.

Något som min sambo dock inte är sen med att påminna mig om, men tilläggas bör, han var världens underbaraste igår...
gjorde varma mackor, hängde tvätt och pysslade lite allmänt hemma, utan att klaga nåt större. DET är en kärleksförklaring, iaf efter att ha bott ihop i drygt ett år.
då uppskattar man nästan mer att han hänger tvätten än en bukett rosor, nästan...
så här kommer min kärleksförklaring: jag tycker dig så mycket att när du plockar ner min tvätt och viker den fel så gör det inget....

min nya naglar, redo för nyår!



men nu ska jag fortsätta med mitt arbete för att hinna bli klar!

peace Out...

p.s. klicka på uppdatera knappen om du inte ser min "julbakgrund"

Kommentarer
Postat av: Nnika

Ah, då är jag med. :-) Jo, klart är det inte jättekul att behöva lämna tryggheten.. Jag har ju mina goa grabbar.. hehe..



Härlig kärleksförklaring. :-)

Håller naglar och lack ända till nyår? ;-)

Kram

2008-12-18 @ 17:52:15
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Malin

Jo hon lyckades med att slå i läppen två gånger på tio minuter i söndags. Hade en rätt go fläskläpp sen, men sen har det gått över rätt fort ändå.

2008-12-18 @ 21:10:49
Postat av: Nnika

Det skulle inte förvåna mig om det är så.. Kommer förmodligen bli rör för Björne med.. Både jag och min man har haft det själva så vi har nästan väntat oss öronbarn..



Redo för seminarium nu då?

Ha en fin helg!

Kramar

2008-12-19 @ 07:18:04
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!