tänk vad kul man kan ha!

efter en helt galen dag igår gick det lite degt imorse men inte alltför farligt för att vara dagen efter!
Igår var alltså dagen vi hade planerat att göra massa roliga saker med studiegruppen.
efter matrast i skolan så bestämde vi oss för att dra hemåt, jag mickis och Therese tog en fika på espresso house.
jag fick en perfekt chans till att pröva Chai Latten.. mmmm underbart god!


sen började vi gå bort mot bowlinghallen för att möta upp Lisa och Emma. väl där spexades det för fullt. jag kom som förväntat sist och fick pröjsa mikaelas dricks på kvarters =) eftersom hon vann med drygt 100 poäng mer än mig.
efter ett nederlag i bowlingen drog vi oss utsvultna till Kvarterskrogen för att sätta tänderna i en god festmåltid.
mätta och nöjda rullade vi ut från kvarters, efter en del  prat om diverse pinsamma ämnen.

vi hade vid den tidpunken kommit fram till att vi skulle åka förbi mikaela för att hämta dricka och titta på hennes palats.
därefter hamnade vi hemma hos Emma där vi kikade på Idolfinalen bland annat....
någongång efter det drog vi oss mot stan för att kolla på krogköeroch dylikt. men verkade som PRO hade årsmöte så vi skippade krogen och lallade hemåt.

väl hemma insåg jag plötsligt hur trött och hungrig jag var så blev ett gäng skumtomtar och soffan för att sen ramla i säng och sova djuuuupt!

idag har vi städat och grejat hemma. ikväll var sofia och hennes kille här med deras son Ricky, så söt!
käkade tacos och hade det allmänt trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Nnika

Mmm! Chai Latte på espressohouse är hur gött som helst! :-)

2008-12-17 @ 11:00:41
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!