skilsmässan är ett faktum...

jahapp. så var den askungesagan över.
vi visste att denna sorgens dag skulle komme, men inte så snart. vi blev överaskade allihop antar jag.
både smekmånad och äktenskap tog slut redan innan vi hann förstå vart det var på väg.
vad pratar jag om??
jo det faktum att Team Uddevalla inte så länge till är ett team. inför nästa kurs ska vi helt plötsligt och abruppt  delas upp i nya grupper.

idag har som sagt varit en bergochdalbana.
så nu ska jag fundera på mina prioriteringar och äta lite...
har tagit en kväll ledigt från plugg för att reda ut alla tankar och funderingar...

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Tack, jag gillar att greja med utseendet så jag byter rätt ofta.. hehe..



Jag hade räknat med att vi skulle byta grupper nu när de som läser mot ämnen försvinner. Vår grupp hade bara haft tre medlemmar kvar om vi behållt grupperna.. Samtidigt känner jag nog att det ska bli kul att byta grupper och lära känna fler i klassen lite mer. :-)



Hoppas du fått rett ut lite tankar och funderingar.. nicka

2008-12-18 @ 03:39:12
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Malin

Hejsan!! Ja det hade väl inte vart fel med ett annat utseende på bloggen iofs. Den känns lite trååk!! Ja det där med skolan, kan ta ett tag innan man lär sig vad som är viktigt eller inte. Men det kommer =) Bränn inte ut dig bara, man måste prioritera oxå.

KRAM KRAM

2008-12-18 @ 08:47:08
Postat av: Kine

Herreguud! Jag blev skit rädd nu.. Trodde det hade hänt nåt mellan dig och robin xD



PUSS

2008-12-18 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!