prioriteringar

var ska man börja, de senaste dagarna har varit aningen turbulenta för att använda ett fint ord. eller för att citera mig själv; A living Hell...
studiegruppen börjar lessna på skolan vilket ledder till vissa meningsskillnader oss emmellan. dock är ju alla lika goda kålsupare.
m
julen närmar sig med stormsteg, och likaså "jullovet" som innebär jobb och plugg för min del.
jag måste börja fundera på vad som är viktigt och vad som ska prioriteras. för som Mamsen sa, man kan inte göra hundra saker samtidigt.
men jag är en sån person som inte vill missa något kul, hur gör man då??
jaja.. idag har jag iaf jobbat på morgonen och sen vart i skolan och nu blir det plugga för "hele" slanten.

Peace Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!