mellandagsRea!

igår var vi på Torp, utan att jag shoppade så mkt som en enda sak...
endast robin fick med sig grejer hem. han bytte tröjan han fick av mig och köpte en till.
vi köpte fler bestick och hämtade tallrikarna till min finservis, så nu är det fullt i skåpet. köpte även en karaff till glasen och skålen, med turkos och blått mönster på.



jag blev så sugen på en Ipod igår när vi va på torp, men tror inte pengarna räcker och dessutom så kan man inte ha allt!

på kvällen var vi hos Robins mamma och käkade och spelade TP, kikade även på Körslaget, tur att Uddevalla gick vidare... men så jäkla synd att Timo åkte ut dom var mycket bättre än exempelvis Hanna eller Nanne. Pissigt!

men men, nu ska jag snat käka frukost, japp frukost! vi har nämligen lyckats vända ordentligt på dygnet här!

Kommentarer
Postat av: mickis

Man kna ju inte shoppa så mycket nu, sjukt fattig tack vare det lägre studielån/stödet.. =(

2008-12-28 @ 17:14:42
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!