lussefirande...

sitteroch pluggar. har precis kommit hem efter Linus lussefirande.
var så mysigt och alla barnen var jätteduktiga, innan vi gick in på dagis (jag vet förskola, men men) sjöng Linus midnatt råder, tror jag det var, ända från tårna och han lät så söt så jag kunde inte hålla mig för skratt.
- men kriiiistiiin det är inget att skratta åt,säger han med bestämd ton. Mamma säg till henne.
jag fick ju svara att jag skrattade för att han sjöng så fint. Mosters going...


tomten Linus


Ebba och smilla hade oxå haft lussefirande på dagis men det missade jag för jag var i skolan. skruttisarna =)

nu ska jag återgå till att läsa mina "älskade" böcker!

   Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!