julkänsla?!

jaha, då var det åter dags för vardag. igår var jag som sagt hemma och grejade, städade och fick upp ljustjärnor och ljusstakar.
sen på eftermiddagen så kom lisa och linus en kort sväng så vi lunchade och spelade tv-spel =)
på torsdag åker lisa och malin till Ullared så då ska jag passa linus hela dagen.
det börjar blir dags att fundera på julklappar men jag har fortfarande inte fått någon riktig jul-känsla.

i Malmö i lördags hade dom typ gammaldags julmarknader och såna olika söta stånd. det var mysigt men åter hemma i U-a försvann känslan av julmys.


julshopping i malmö


lyser upp decembermörker

nu ska jag göra mig iordnig  ska fixa lite grejer på stan innan skolan idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!