busat med skruttungen

då var man hemma igen, jag har börjat tröttna på att bo i kappsäck :P
men den här gången var inte så farligt, jag hade sett fram emot att få ligga länge och dra mig och mysa med Linus.
men icke sa nicke, lilleman ville inte sova länge, han låg och mös iunder mitt täcke på madrassen upp i ca 1 minut.

men vi låg länge på soffan och kollade på tv och film.
var ute en kortis oxå, gungade och lekte pirater :P

Linus är så rolig när han pratar massa nu så är han väldigt tydlig och i:ar nåt fruktansvärt... hehe
miiiiiin moster kriiiiistiiiin
sötnöt!

men men nu ska jag göra mig iordning för att nana, ska en sväng till skolan imorn med.... tråk att bara vara där en kortis...


Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!