otur och klantighet

den här veckan har varrit en av dem värsta på länge, känns otroligt könt att den är över nu.
  • började skolan i måndags, allt var nytt och skrämmande
  • vi fick punka på däcket bara för att nån varit så dum så de slängt en spritflaska mitt i gatan
  • robins onda tand och lagning bestämde sig för att ge upp, därav är han tandlös och snart mkt fattigare.
  • tappade parfymflaskan rätt i klinkersen( eller vad säger man) så det blev glassplitter överallt.
  • tappade strykjärnet med sppetsen rätt i golvet så den satte sig i pklastmattan.
  • trampade på en glasskiva till kylskåpet när vi städade ur lisas lägenhet.
  • drog i knät i in byrålåda så  hörnet gick in och gjorde hål på knät, var tom tvungen attha plåster.
  • robin tappade sin nässpray på toan så den sprack, ännu mer glas överallt.
  • uppptäckte en bok jag inte har som jag måstge läsa.
med andra ord så har denna veckan varit fylld med klantighet, otur, slarvighet och lite mer klantighet.
hoppas på att nästa ceka blir bättre.
har hela helgen hjälpt lisa att greja med flytt osv. gått hyffsat bra ändå.

nu ska jag kika på en prinsessas  dagbok2 och slöa.


peace out

Kommentarer
Postat av: Isabell

svar: tackar, man försöker ju ;)

2008-09-01 @ 20:40:52
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!