skolan och läxor

efter andra dagen i skolan känns allting mkt lättare även om jag fortfarande är helt snurrig så har man börjat hitta mer i skolan.
köpt mina första två böcker för 360 spänn... fasen vad dyrt det är!
men har ännu inte riktigt fått känna på hur det är att ha en lektion ännu men lika glad är jag för det, har mest haft gruppdiskussioner och sånt.
imorn har vi så kallade hemstudier  vilket innebär att vi inte behöver vara i skolan, så jag ska jobba på fritids 7 till halv 4 sen jobba lite för lisa och martin.... =)

nej nu ska jag göra mina läxor och sen kommer andreas och kine hit  och ska diskutera sthlm resan som bli nästa helg, helgen efter lisas flytt.
just nu är det livet före och efter flytten... men det är kul att veta att man har hjälp till också!!

åter till läxor och stoppa näsan i boken...

Peace out

p.s. glömde ju berätta  om senaste tillskottet i familjen: våran fina skrivare och två  små söta möss (eller heter det musar??) till datorerna... hehe... är skitnöjd med detta iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha ja bara ni inte skaffat er riktiga möss så kommer vi gärna och hälsar på =) fast jag är ju inte så känslig, det är det bara mamma som e =)

Om inte annat så syns vi väl på lördag då!!

2008-08-26 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!