helgen

så var ännu en helg över, men ska bli skönt o gå och jobba oxå, då vet man vad man ska göra.
blir helt rastlös av att bara gå här hemma och inte ha något att göra, därför längtar vi nog väldigt mycket efter hus nu... men jag måste börja plugga och lite sånt först.,
men det är klart man ser hur fint det blir när syrran bygger och min andra syster håller på att renovera deras hus.
men vi skaffar oss oxå lite småpill nu har min sambo precis satt upp dom nya handtagen i köket och hela köket ser mkt fräschare och snyggare ut :)

igår gjorde jag högskoleprovet, gick väl inte alltförbra men det kändes bättre än förra året iaf och det är huvudsaken, ska strax söka in på skolan tror jag, kanske gör det imorn om jag ska passa linus, när han har somnat.
träffade en gammal kompis där, konstigt vad tiden har gått fort och gymnasiet känns långt bort....

nu ska jag byta musik på telefonon och sen nana, om jag ska orka med skrutten imorn. har ju lekt med två av världens tre sötaste ungar idag iaf...
mysigt och busa med barnen!!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!