ännu en vecka på tureborg...

ännu en vecka har gått och livet går vdare.
har varit och hämtat sofffan, även om jag slapp att slita, fick gå och jobba istället, även om det var slit nog.
vi börjar känna oss mer och mer hemma häruppe på berget.
ska åka till mormor imorn med mamma, ska bli kul och träffa mormor. träffade henne en snabb sväng i fredas men eftersom jag blev kvar länge på fritids så blev det nästan bara hej och hejdå..
ska väl få vällja lite roligt plock kan jag tro, dukar och färg på matta som jag vill ha.

älsklingen min har fylt år idag men det är så svårt att komma på vad man ska köpa till nån som itne önskar sig nåt utan bara vill ha pengar...
men lite tråkiga paket fick han av mig och lite roligare av mor sin...men men vi fick komma på kalas hos hans mamma och blev bjudna på mat så vi slapp tjata om vad som ska ätas och vem som ska laga maten....
nej nu är det dags att krypa ner under täcket och nanna sött... eller försöka iaf, det låter nämligen som att grannarna har fest ikväll, men de borde gå till GG snart.... hopppas jag.....

puss o kram ses på stan....
peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!