onsdag 21 november

dagarna bara springer iväg och snart är det jul.. gahh. vet itne vad jag ska köpa till alla, det är ju det som är med jul, man får den årliga ångesten över vad man ska ge till alla och hur man ska fira jul.
även om detta året känns ganska välplanerat så kommer man alltid på något i sista sekunden.
även om jag faktiskt har köpt 2 st julklappar redan

och lite lätt ångest har jag även eftersom jag inte har jobbat alls mycket denna månaden, blir inte så många timmar när man bara jobbar eftermiddagar, men vad ska man göra.

sitter och kikar på efter tio där det är massa söta små vovsingar i studion,även om jag inte är särskilt förtjust i hundar så är dom väldigt söta när dom är små.

nej nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet, jobbar hela tre timmmar idag.

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!