brödbak, fotbad och heldag i göteborg

längesen denna blogg uppdaterades nu. kände det började bli dags och dessutom så började abstinensen göra sig påmind ; )
i freedags så va det heldag i göteborg med tjejjerna, superduperkul. Först ett varv på IKEA,  där jag shoppade lite smått och gott.
sen vidare till själva centrum för att förhoppningsvis göra lite fynd. käkade på thairesturang, mys och väldigt kul =)
sen tog vi alla göteborgs skoaffärer och övriga affärer oxå för den delen. så när vi var på väg till bilen fem över sju (affärerna stängde ju då) så va vi alla väldigt tötta men ändå glada. va hemma vid kvart över åtta,. då va de bara hem o byta köläder sen gick vi ner till nåra kompisar och käkade räkor mums :) sen var det en väldigt trött kristin som somnade gott på deras soffa framför tv:n med fredag hela veckan på.

denna veckan är inte särsilt mycket jobbtimmar men jag jobbar ändå varje dag, så då får man väl passa på att baka och städa och göra fint här hemma.
just nu sitter jag med fötterna i fotbad och bröd på väg in i ugnen (hoppas bara det blir bra) så lite hemmafru får man väl säga att jag är.

tänkte att jag skulle ta mig i kragen och lägga in kameran på datan, så att lite bilder kan komma upp. nej nu ska jag som sagt ta mig i kragen, brödet ska in i ugnen och lite annat pyssel som ska göras.

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!