premiär på trägårn

så va ännu en helg över.. suck.

men den har varit den bästa på länge, fredas va det film o fredasmys som gällde.
vi kikade på en svensk engelsk film med skarsgård och han som är med i onskan, kill yor darling hette den såg jag nu.
kan säga att den itne är att rekomendera har fortfarande inte förstått vad den gick ut på.


på lördagen var jag lite seg, låg läänge i sängen. så det blev bara till att ta en snabbmiddag och sen börja göra sig iordning för den stora premiären.
Trägårn öppnade portarna för uddevallas befolkning, vearenda kotte verkade vara där. men det va en superduperkul kväll, påskdagen på GG har fått stark konkurens.
trots att vädrets makter trotsade oss, så va det allttrevligt. att det sedan regnade på hemvägen det får väl gå.
det blir desto skönare att krypa ner under ett varmt täcke när man kommer hem då..


johanna, jag och virre

kvällen började os johannas moster (vars hus och hundar hon passade) där vi gjorde oss iordning och jag passade på att dricka lite.
sean åkte vi in till stan för att förfesta hos jackie, det var väldigt trevligt. vi körde nåt kortspel som ingen mindes namnet på.(kan det vart skyfall???)
ett par snabba glas cider och sen ut på stan och Trägårn, när vi kom var det redan en del folk där, men kön tog inte så farligt lång tid faktiskt.
in i krogvimlet och få sin trägårn t-shirt. jag och johanna tävlade om vem som fick flest, men det blev lika, tre var.
tyvärr blev det väldigt mycket folk i baren vi halv tolv men det fick gå. dansgolvet lockade mer.
med andra ord en minnesvärd och trevlig kväll på stan med tjeorna och mer kommer det att bli.

så trägårn får det allt bli många fler gånger i sommar, när det är varmt och inte lika trångt är trägårn bra mycket bättre än GG, där kan man inte sitta ute och lyssna på bra musik =)

idag då har det varit skolan och försöka plugga, men det går verkligen inte, vet itne längre vad jag ska skriva, huvudet är helt tomt..

aurevior...

P.s. vet någon hur man lägger in en länk till någon sida via ett ord??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!