måndag 21 maj, 17 dagar kvar...

sedan senaste inlägget har min värld inte direkt varit guldkantad men det får väl gå. är man fattig student så är man, klickar runt bland bloggarna och läser hur alla shoppar loss, blir så sugen på att bli miljonärsfru.
idag har jag varit i skolan (ovanligt, nej) och gjort verkligen ingenting, just nu vet itne lärarna hur de ska planera lektionerna.
på måndag klockan 12 smäller det, då träder friheten i kraft. ingen mer närvaro/frånvaro kan tas då.
men iochmed denna frihet kommer även en stor och läskig tomhet, vart tar man vägen när sista blomman vissnat och sista ballongen har spruckit?

min värsta marddröm är den dagen som beskedet från högsoklan ligger i brevlådan och man kasnke måste ta ett beslut om hur man ska göra, plugga i 3½ år eller jobba någonstans...svår val!

just nu sitter jag och skriver ett arbete till skolan om vad jag lekte med när jag va liten och sånt, kom då på att jag och en kompis lekte med Bölle eller monchichi när vi va mindre.
hittade dom i en låda och helt plötsligt satt jag där med världens nostalgi och klädde på dom fina kläder precis som förr...


det här arbetet var faktiskt för en gångs skull kul att skriva, annars är jag väldigt trött på allt vad läxor heter just nu.
men det är väl inte särkilt konstigt, med två veckor kvar till studenten och efter ca hela min livstid i skolbänken.

funderade på att göra som alla andra i bloggvärlden har gjort, en levnadsbeskrivning, men det får bli en annan dag, idag är jag för trött.

har funderat på en rätt rolig sak, i onsdags på krogen kom jag på en jättesmart grej. jag och johanna diskuterade något och jag sa en smart kommentar, nu är frågan bara: vad diskuterades och vad var kommentaren?
johanna sa nämligen att den var så br att hon skulle skriva ner den, fan att vi itne gjorde det oxå. hade varit så kul och läsa idag...
någon som var med och hörde vår diskussion? alla bidrag välkomna....

nej nu är det dags för att avsluta ännu en dag!
gonatt världen!!


peace out!!

image12
DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!