grubblerier och klädproblem

ja, då var det dags igen =)
idag har jag varit ledig men va tvungen att gå upp tidigt ändå, skulle ringa chefen och vårdcentralen(dom måste fixa mitt knä nu)
dessutom har det varit en dag full av plugg, plugg och åter plugg, men idag har jag fakstiskt hunnit att stryka 3saker från "att göra" listan.
sköönt!!!

jag har uptäckt tjusningen med blogg.se
det är rätt kul att klicka runt bland alla andras bloggar och läsa, det är den svenska nyfikenhetetn som kryper fram.
idag hade jag helst velat ligga i soffan o mysa med en film men det får bli datron och skoluppgifter, insåg att jag har 5 uppgifter kvar som ska in nästa vecka.

denna veckan öppnar trägårn så då blir det party med flickorna, längtar verkligen efter helgen!!
men problemet blir ju då, vad ska man ha på sig?
alla outfits har man ju redan visat sig på stan i så det måste nästan bli något nytt till denna helgen... en fin klänning hade inte varit fel.
måste undersöka detta genast.....

och föresten en liten kommentar skulle itne vara fel  =)


aurevoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!