festkväll i lilla uddevalla

gårdagen var en väldigt händelserik dag. först tog jag och johanna en sväng till torp, försökte hitta någt nytt att ha på oss till kvällen, det enda jag införskaffade var ett par solbrillor (likadana som innan men älskar dom verkligen)
och ögonskugga.
så det fick bli en klänning jag har haft innan men det fick gå.
sedan gjorde jag mig i ordning, för att sedan åka och hämta johanna på jobbet och hämta käk på mcDonken (som typ tog en halvtimma att få, att det ska va så svårt)
efter det käkade vi snabt hos johannas morfar och sen finputsade det sista på outfitten =)
vi trodde att vi skulle hinna med tio bussen, eller johanna var positiv och trodde tom att halv tio bussen skulle bli aktuell.
men ack vad vi bedrog oss, det blev en överfull (säger bara fjortisar och valborg)halv elva buss, så vi fick festa lite för oss själva där i busskuren...
sedan drog vi vidare till GG, där va inte den kortaste kön iallafal, men in kom vi och vakten orkade inte ens kolla igenom johannas överfulla väska. det var väldigt mycket folk, både känt och okänt.
det var allt trevligt och kul, förutom när det blev tjaffs och bråk, fattar itne varför folk inte kan uppföra sig bara för att de dricker( kanske inte ska säga så mkt men)
en trevlig kväll, men jag tror att inget kommer att slå våran kväll på påskdagen så kul har det aldrig varit på GG och kommer säkert aldrig mer bli!

nu lockar solen och läxor!

aurevoir!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!