bröllop, rosor och krogen

ännu en helg har svept iväg, ojoj vad det är nära nu! STUDENT 2007

i fredags var jag faktiskt iskolan, även om vi enbart hade en lektion... men sånt är livet, inte lika jobbigt nu när man inte behöver vara hemma och plugga längre.
sen åkte jag och jennie nen sväng till torp shoppa det sista inför kvällen som skulle spenderas på dansgolvet.
för att orka med en helkväll passade jag på att vila lite på soffan inna jag skulle åka till jennie för att fixa iordning oss.
sen drog vi in till stan för att förfesta med tjejorna, vi spelade skyfall, och kan verkligen säga att det blev ett skyfall. det roligaste var nog när jag fastnade med en hudflik vid nageln så att det började blöda, och frågade Milla efter ett plåster. sa då på skämt att "jag vill ha med bamse på". själklart fixade milla detta genom att visa sin kreativa sida och målade dit bamse, skalman och lilleskutt. tyvärr ramlade plåstret av senare men...
men kul hade vi, så kul att vi nästan glmde bort klockan och krogen. men iallafall kom vi till krogen efter lite om och men.
det blev en ganska lyckad kväll faktiskt  =) tack tjejer!

lördagen spenderades i sängen på förmiddan sen käkade vi mat och sen var det bara att dra iväg på nästa kalas, fast denna gången skulle jag inte vara den som festade utan den som serverade.
jag, johanna, milla och linda serverade på ett bröllop, det gick faktiskt väldigt bra, trots att jag och johanna fick lära oss att servera på ungefär en kvart  eller två.
allt gick jättebra, och det va så fint och se brudparet, bruden hade en jättefin klänning, om jag gifter mig någon dag skulle jag vilja ha en sån....
och filmen, med bilder från både möhippa , svensexa och deras liv va jättefin, det lilla vi nu såg. under möhippan hade bruden sjungt in en sång om hnne och hennes man, jättesött!
den enda olyckan som hände var precis innan vi skulle gå hem så tappade jag två glas i golvet, ute i köket som tur var men...


trött, sliten och lite grining var jag när jag kom hem, men det varade inte länge.
för efter att ha tvättat av mig smink och smuts skulle krypa ner under täcket ligger där en bukett med rosor, och ett jättegulligt kort från världens sötaste.
jag blev genast väldigt mycket gladare, så gulligt! <3 somnade gott med dig vid min sida! 

idag har jag bara degat och myst hela dagen. det va så skönt bara ha tid för att umgås! kikade även på film en stund.

och nu är det godnatt och sängen som gäller!!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!