studentdagen och utsläppet!

då var allt över, har inte velat skriva om det eftersom det känns alltför tragiskt att festen tog så fort slut.
men kul var det!

torsdagen och Studendagen, var väldigt intensiv.
dagen började kvart i sex efter ngefär tre timmars sömn eftersom vi hade varit ute dagen innan.
gick upp gjorde mig iordning och som vanligt blev jag sen, men som tur va så körde mamma mig till stan, käkade frukost i bilen in och vid åtta drack vi champangefrukost.
därefterr skulle vi vid halv nio ta kort.
efter det letade vi upp johanna, therese och alla de andra som jag skulle hänga grejer på. det blev mkt att lämna och ännu mer att få tillbaka runt halsen...
vid 10 träffades vi i klassrummet och pratade om åren som gått, skrev i mössorna och hade det allmänt trevligt.
11 var det studentlunch, det va gott att äta eftersom det va så varmt och man va nervöps så behövdes det.
vid 12 samlades vi för att tåga in i agnebergshalllen, det var svettigt och varmt att vänta.
vid halv två ca gick vi in i klassrummet en sista gång för att vänta på att få släppas ut, eftersom vi var bland de första klasserna va vi ute ungefär 10 över två eller nåt sånt.
väl ute togs vi emot av vänner, familj och bekanta.
Det var nog ebba som väntade mest...

sedan tågade vi mot tårget för att där leta upp eskorten hem. blev väldigt förvånad är jag insåg att jag faktiskt inte skulle få åka något muppigt hem utan en helt vanlig cab, eller ja vanlig och vanlig, en cab för 325 000.

image21

men det va kul jag o martin sjöng o tutade hela vägen hem!
hem och käka och öpnna paket.

sedan drog vi in till stan, gled runt lite i svmpomoilen och drack campagne.
sedan in på trägårn, vilket inte var jättekul, alla var bara jättefulla och obehagliga. tröttnade fort.
åkte hem och sov istället, väldigt skönt.
fortsättning kommer, men nu ska jag gå ut o sola!


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!