nervös

måste passa på o blogga lite nu innan johanna kommer o plockar upp mig, vi ska åka till hennes, hmm, moster tror jag och fixa håret iför balen ikväll!
ska bli hur kul som helst är jättenervösfast samtidigt spänd...

igår var jag i göteborg med johanna och therese det va mysigt, inte för att vi shoppade nåt större mmen blev desto mer flams och tjöt. det va kul.
sen när jag kom hem testade jag lite olika frisyrer och grejs, hoppas det blir fint =)
lägger upp bilder från balen när jag har tid...

nä nu ska jag gå och packa färdigt väskan med hårgrejer, kan säga att den är inte liten, en stor sportbag full med hårprylar och smink...
haha...

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!